woensdag 8 juli 2015

HAKEN IS EEN KWESTIE VAN KEUZES MAKEN


Wie heeft het vroeger niet gedaan, ik in ieder geval wel.....uren heb ik gehaakt. Hesjes, lampenkapjes, bloemen, bakjes, mutsen, poncho's je kon het zo gek niet bedenken. Ik was altijd wel op zoek naar mooi haakgaren in nog mooiere kleuren. Waar ik de tijd vandaan haalde weet ik niet maar het ging eigenlijk vanzelf. Ik heb zelfs een keertje overwogen om in opdracht voor een winkel te gaan haken maar op een of andere manier is het er niet van gekomen. Waarschijnlijk liep de haak- en breirage toen net tegen het einde. 
Ik was dan ook helemaal in mijn nopjes toen ik de webshop Hamoki zag. Alle haaraccessoires en meisjeskleding zijn met veel liefde en met de handgehaakt. De jasjes, rokjes, poncho's zijn gehaakt van biologische katoen en hebben prachtige felle kleuren als roze, groen en oranje. Fijn om te zien dat je nu gewoon handgehaakte kleding kunt kopen, want qua tijd moeten er tegenwoordig keuzes worden gemaakt.





Credits: Hamoki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten