maandag 13 juli 2015

VERJAARDAGEN, VERWACHT VAN MIJ GEEN KAART

Verwacht van mij geen verjaardagskaart of een belletje of zo. Ik vergeet altijd verjaardagen, of het nu van een goede vriend of vriendin is of van een familielid, ik vergeet het gewoon. Het is uiteraard geen opzet, maar het zit gewoon niet in mijn systeem. Terwijl het net zo leuk is om op je verjaardag per post gewoon een stapel verjaardagskaarten te ontvangen. 

Ik heb met mezelf afgesproken mijn leven te beteren. Dus ik ga een verjaardagskalender kopen. Gewoon eentje waar je per maand de verjaardagen van vrienden en familie kunt noteren. En waar je gewoon elke eerste van de maand de pagina van de verjaardagskalender omdraait naar de nieuwe maand met een handig overzicht van de komende verjaardagen. Eigenlijk heel simpel, toch!


Verjaardagskalender van Studio Inktvis



Verjaardagskalender bij Winkel van Papier

Verjaardagskalender van By Bean


Zo ben ik een verjaardagskalender bij Studio Inktvis tegengekomen. Een eigen ontwerp met mooie tekeningen in pastelkleuren. Maar ook de Club Geluk verjaardagskalender geïnspireerd op de jaren 50 bij Winkel van Papier. Wil je liever elke maand een positieve quote bij het omslaan naar de volgende maand? By Bean heeft hiervoor deze kalender ontworpen. De verjaardagskalender van Oktoberdots is toch wel het meest toepasselijke voor mij. Fijn alle maanden van het jaar op een overzicht. En met de toepasselijke tekst...

VERGEET-NOOIT-MEER-EEN-VERJAARDAG
hoe direct wil je het hebben.


Verjaardagskalender van Oktoberdots



Wil je graag onze wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

Schrijf je hier in.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten