dinsdag 10 maart 2015

HULP BIJ AFVALLEN




Ken je dat gevoel nu of nooit! Afvallen is voor mij echt nu of nooit! En dan niet afvallen door het volgen van een dieet want ‘you name it I have done it’. Nee, ik ga dit keer voor gezond eten en meer te bewegen. Vanaf Januari ga ik trouw 3 keer per week naar de sportschool. Daar heeft Angela, mijn trainer, niet alleen een circuit voor mij uitgestippeld langs allerlei fitnessapparaten, maar volg ik ook nog 1 maal per week een groepsles. Daarnaast sta ik wekelijks op een high tech weegschaal die mijn vorderingen monitort. ‘Je moet echt meer water drinken’ hoor ik Angela elke week zeggen. Nou is water drinken niet echt mijn hobby maar ik begrijp dat dit wel belangrijk is bij afvallen. Dan toch maar proberen het vervelende met het aangename te combineren door op zoek te gaan naar een mooie karaf met glazen. Nou kom ik zoveel moois tegen dat het moeilijk kiezen is. Ga ik voor een zomerse en vrolijke glazen karaf met glazen van Allesinwonderland of voor een stijlvol kannetje van Ann Black met bijpassende bekers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten