maandag 16 maart 2015

WINKELEN MAAR EIGENLIJK NIET



Ik weet dat ik mij gelukkig mag prijzen en dat er vast wel wat lezers jaloers zijn, maar vanochtend net na het ontbijt zei mijn man: “Laten we vandaag eens iets anders gaan doen, wat dacht je van shoppen in Keulen?”. Omdat ik niet helemaal wist hoelang dit aanbod geldig was, haastte ik me en zaten we nog geen half uur later in auto. Eenmaal aangekomen in Keulen hebben we een vaste route die steevast begint in de Ehrenstrasse met z’n talrijke kleine winkels. Lunchen doen we meestal bij Manufactum Brot & Butter in de Brückenstraße bekend om zijn in-huis gebakken brood. En de dag sluiten we af met een pizza bij „Buon Giorno" aan de Hohenzollernring. En of ik iets gekocht hebt? Nee, dat doe ik vanavond online! Ik heb op dit moment een zwak voor de kleur marsala, inmiddels heb ik al een hele verzameling op Pinterest geplaatst waaronder dus deze sneakers. Even checken waar ik ze online kan bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten