woensdag 25 maart 2015

BROCANTE WOONACCESSOIRES






Brocante woonaccessoires waren tot voor kort 'not done' bij ons in huis. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik al jaren een zwak heb voor design. Maar sinds kort heb ik ook de brocante woonaccessoires ontdekt. Ik probeer deze in ons interieur te combineren met design. Mijn gevoel zegt dat er achter deze doorleefde woonaccessoires wel een voor mij herkenbaar verhaal moet zitten. Zoals bijvoorbeeld het Maastrichts aardewerk dat de wand op onze werkplek siert. Uiteraard wel weer gecombineerd met een sierbord van het design merk Hollandsche Waaren verkrijgbaar bij deze webshop. Of het ladekastje dat jaren bij mijn ouders in huis heeft gestaan. Al heb ik er geen probleem mee deze brocante woonaccessoires zelf te voorzien van een likje verf. Want eerlijk is eerlijk, en dit is nog een zwakte, het moet wel allemaal precies kloppen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten