dinsdag 24 maart 2015

VINTAGE KLEDING ONLINE

                                 



Weet je het nog, stad en land afzoeken naar super leuke en vooral aparte vintage kleding. Tenminste dat deed ik in mijn tienerjaren. Ik voelde me helemaal hip als ik die ene mooie vintage tas had weten te scoren. Of die vintage jurk, waarvan niemand begreep dat ik daarvoor helemaal van Maastricht naar Amsterdam was gereisd. Hij hangt nog altijd in mijn kledingkast. Nee nu gaat het allemaal wat gemakkelijker. Je kunt nu op je gemak vintage kleding online shoppen. En vintage kleding hoeft ook niet meer gebruikte kleding te zijn, wat dacht je van new vintage jurkjes die bij deze webshop verkrijgbaar zijn. Maar uiteraard kan de real vintage kleding ook gewoon online worden gekocht. Deze webshop heeft wel heel mooie vintage tassen online verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten